søndag den 21. april 2013

Hush Hush 4 - Englenes Fald (Bog)

Eller Finale, som er bogens originaltitel, er 4. og sidste bog i serien Hush Hush.


Lad mig først starte med at sige at jeg er total sucker for love! Jeg elsker bøger om teenagekærlighed. Min første 'kærlighed' var Twilight bøgerne, så læste jeg Fallen serien og nu Hush Hush. Og jeg elsker dem alle!

Hush Hush handler om Nora, der forelsker sig i den faldne engel Patch, og det kan man sagtens forstå - han er en rigtig badboy som viser sig at have et hjerte af guld. Der opstår selvfølgelig en masse forhindringer og twists undervejs. Klart en anbefalelsesværdig serie, som jeg har læst for 2. gang nu, men lur mig om ikke jeg finder bøgerne frem igen om noget tid..

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...